مشاغل فنی پولساز، با درآمد 20 میلیونی و سرمایه اندک
نوشته شده توسط : پریسا راد

مشاغل فنی در شرایط امروز بازارکار جز مشاغلی هستند که بازاکار خوبی داشته و در میان این مشاغل تعدادی بسیار پولساز بوده و ورود به بازار کار آنها نیاز به سرمایه اندکی دارد. در صورتی که قصد  دارید آینده شغلی خود را متحول کرده و وارد شغلی درآمدزا شوید، توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید و با انتخابی شغلی درآمدزا آینده خود را تغییر دهید.

مشاغل فنی پولساز، با درآمد 20 میلیونی و سرمایه اندک

تعمیرات موبایل

بدون شک در دنیای امروز و با توجه به نقش مهم موبایل در زندگی روزمره، تعمیرات موبایل یکی از شغل های درآمدزا و پولساز در کشور است و تعمیرکاران موبایل متوسط درآمدی بالغ بر 10 تا 20 میلیون تومان در ماه دارند. علت این درآمد بالا نقش مهم موبایل در زندگی امروز و بالا بودن هزینه تعویض موبایل در مقایسه با تعمیرات آن است.

این موارد باعث شده تا هنگام بروز مشکل در موبایل افراد به دنبال تعمیرکار حرفه ای موبایل بوده تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل ایجاد شده را رفع نمایند. همین امر این شغل را به یکی از پولسازترین مشاغل فنی تبدیل کرده است.

بنابراین در صورتی که قصد دارید آینده شغلی خود را متحول کنید و به دنبال شغلی درآمدزا هستید، تعمیرات موبایل جز آن دسته از مشاغل درآمدزا می باشد.

برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل تنها کافیست تا مهارت های مورد نیاز تعمیر انواع موبایل اندروید و آیفون را از طریق شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل آن هم در آموزشگاهی معتبر به دست آورید.

مشاغل فنی پولساز، با درآمد 20 میلیونی و سرمایه اندک

تعمیرات بردهای الکترونیکی

یکی از دیگر مشاغل فنی که بسیار تخصصی بوده و همین امر باعث شده تا متخصصان آن از درآمد بالایی برخوردار باشند، شغل تعمیر بردهای الکترونیکی می باشد. همانطور که می دانید برد یکی از مهم ترین قطعات در لوازم برقی می باشد و امروزه در تمامی لوازم برقی از صنعتی تا خانگی این قطعه به کار برده شده است.

تعمیرکار برد الکترونیک شخصی است که مهارت لازم در تعمیر انواع بردها را داشته و بتواند مشکلات آنها را شناسایی کرده و رفع نماید. بنابراین می توان گفت مهارت شرط لازم برای ورود و موفقیت در این شغل بوده و پیش از ورود به بازار کار این شغل می بایست کلیه مهارت های لازم را کسب نمود.

برای کسب مهارت های این شغل می توانید مدت زمانی را نزد یک تعمیرکار ماهر برد سپری کنید البته این روش برای یادگیری مهارت های مورد نیاز این شغل چندان توصیه نمی شود. و توصیه ما به شما عزیزان شناسایی بهترین آموزشگاه تعمیرات برد و شرکت در دوره های آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی آن است.

مشاغل فنی پولساز، با درآمد 20 میلیونی و سرمایه اندک

نصب و تعمیرات پکیج

نصب و تعمیرات پکیج دیواری جز مشاغل فنی نسبتا جدید در کشور است. افزایش تقاضا برای نصب پکیج دیواری به دلیل کاربردهای بسیار آن این شغل را به یکی از پولسازترین مشاغل فنی تبدیل کرده است.

نصاب و تعمیرکار پکیج دیواری شخصی است که مهارت لازم برای نصب انواع پکیج های دیواری، لوله کشی پکیج، تعمیر و رفع انواع مشکلات پکیج مانند تعمیر منبع انبساط، فلوسوئیچ، مبدل و غیره را دارد.

از آنجایی که نصب و تعمیرات پکیج امری تخصصی می باشد و نصب و تعمیر اشتباه آن ممکن است خسارات جانی و مالی بسیاری را به همراه بیاورد. شرط لازم ورود به این شغل کسب مهارت های لازم برای نصب و تعمیر انواع پکیج می باشد.

بنابراین بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای را شناسایی کرده و در دوره های آموزش نصب پکیج و آموزش تعمیر پکیج آن ثبت نام نمایید.

مشاغل فنی پولساز، با درآمد 20 میلیونی و سرمایه اندک

تعمیرات لوازم خانگی

همانطور که می دانید امروزه قیمت لوازم خانگی با توجه به افزایش قیمت دلار افزایش چشمگیری داشته و همین امر باعث شده تا افراد هنگام بروز مشکل در لوازم خانگی به جای تعویض، آن را تعمیر کرده و عیب به وجود آمده را رفع نمایند.

این موضوع نشان از بازار کار عالی شغل تعمیرات لوازم خانگی می دهد. شغلی که ورود به بازار کار آن نیاز به سرمایه اندکی داشته و تنها کافیست با مهارت های تعمیرات لوازم خانگی آشنا باشید.

بنابراین اگر به دنبال شغلی پولساز هستید، این شغل را فراموش نکنید. توصیه می کنیم برای یادگیری مهارت های این شغل مدت زمانی را نزد تعمیرکار ماهر لوازم خانگی شاگردی کنید یا بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی را شناسایی کرده و در دوره های تعمیرات لوازم خانگی آن ثبت نام کنید.

آموزشگاه فنی پارس بهترین انتخاب کارآموزان برق و الکترونیک

آموزشگاه فنی پارس یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در تهران است که به صورت تخصصی و کاملا عملی دوره های فنی حرفه ای را برگزار می نماید. این آموزشگاه این فرصت را برای کارآموزان خود مهیا کرده است تا به صورت عملی کلیه مهارت فنی را آموزش دیده و وارد بازار کار شوند.

ارائه پشتیبانی نامحدود آموزشی، ارائه مدرک رسمی فنی حرفه ای، آموزش در کارگاه های مجهز آموزشی، آموزش در روزهای تعطیل برای افراد شاغل، ارائه مشاوره های کسب و کار و بازاریابی، تدارک خوابگاه برای کارآموزان، برگزاری دوره در کارگاه مجهز و به صورت عملی برخی از مزایای شرکت در دوره های آموزشی این آموزشگاه است.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت آموزشگاه فنی پارس به آدرس https://amoozeshgahfanni.com/ اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۶۶۱۲۲۹۰۸ تماس بگیرید.

منبع: مشاغل فنی پولساز





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: